donderdag 3 maart 2016

Superhero drawstring backpack


Ik maakte bij de superhelden verkleedset (zie hier) voor mijn neefje ook een rugzakje om het geheel in te bewaren. Ik ging uit van dit patroon.
Ik maakte de tas van dezelfde voeringstof als de cape. Die is wat te dun dus voerde ik die met opstrijkbare vlieseline, iets wat ik voor de eerste keer deed. Ik zorgde dat aan de voor en achterkant een Superman en Batman logo van vilt zat. Dezelfde techniek als voor de cape maar dan wat kleiner en dus meer gepriegel ;). Ik voerde de tas ook met de voeringsstof maar dan niet verstevigd met vlieseline.

I made a matching backpack to go with the superhero dress up set for my nephew. I made it based on this pattern.
I made the backpack from the lining fabric I used for the cape. That fabric was a little too thin so I used iron on interfacing. I did this for the first time. I made a Superman and Batman logo from felt on the back and front of the bag. The same technique like on the cape but smaller so more fidgeting ;). I lined the bag as well.

Wat vinden jullie van het resultaat?

What do you think of the result?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten